Termeni si Conditii

TERMENI SI CONDIŢII DE UTILIZARE
Acest site web (numit în continuare "SITE") este administrat de SUSZI S.R.L. (numită în continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social în Strada Amurgului nr. 81, Constanţa, Judeţul Constanţa, având codul de înregistrare fiscală RO2986043, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J13/903/1991, telefon: 0241/693332, fax: 0241/545351.

SOCIETATEA depune eforturi pentru menţinerea corectitudinii informaţiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informaţii, SOCIETATEA precizeaza că imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără notificare prealabilă de către producători. De esemenea, unele caracteristici sau preţul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conţine erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spaţiu şi coerenţa structurii informaţiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informaţiile cele mai relevante.

Promoţiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.

SITE-ul poate conţine şi link-uri către alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabilă de politica de confidenţialitate practicată de acestea precum şi de orice altă informaţie menţionată pe aceste site-uri.

În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiţi cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înţelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale şi care a acceptat Condiţiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerinţele procesului de înregistrare.

CLIENT: reprezintă persoana care acceseaza SITE-ul, în scopuri private sau profesionale şi care a acceptat Condiţiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerinţele procesului de înregistrare, ce iniţiaza şi finalizează o comandă.

UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor şi ale legislatiei în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SUSZI S.R.L.

COMANDA: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării SITE-ULUI de către un CLIENT, ce intervine ca formă de comunicare între SOCIETATE şi CLIENT.

CONTRACT: reprezintă o COMANDĂ confirmată de către SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord să livreze CLIENTULUI produse şi servicii, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENŢII acestui SITE sunt rugaţi să citeasca cu atenţie termenii şi condiţiile de utilizare următoare.

Termenii si condiţiile următoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislaţiei în vigoare.

Termenii si condiţiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENŢII.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt să respecte termenii şi condiţiile prezentate în continuare precum şi legislaţia aplicabilă.


DERULAREA OPERAŢIUNILOR DE VÂNZARE PE SITE. CONTRACTUL
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA îşi derulează operaţiunile pe SITE.

Dacă SOCIETATEA confirmă executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor COMENZII. Acceptarea comenzii de către SOCIETATE se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea SOCIETĂŢII către CIENT, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

SOCIETATEA nu consideră în niciun moment o COMANDĂ neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT.

Aşadar, CONTRACTUL intră în vigoare la confirmarea COMENZII de către SOCIETATE.

Prezentele termene şi condiţii generale de vânzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanţie emis de către SOCIETATE sau un furnizor al acestuia.
OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele şi serviciile cu privire la care CLIENTUL şi-a exprimat opţiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmată de către SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile menţionate de către SOCIETATE pe SITE.

PREŢUL CONTRACTULUI
Pretul produsului/produselor este acela menţionat pe SITE. Preţul poate fi modificat de către SOCIETATE, în orice moment, fara preaviz.

Pentru a fi aplicabil preţul produsului trebuie să fie preţul corect. Astfel, SOCIETATEA atenţionează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncţionalităţi ale SITE-ului sau erori, preţul afişat pe SITE poate să nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra preţului corect.

Preţul include TVA precum şi orice altă taxă.


MODALITATEA DE LIVRARE
SOCIETATEA îşi va îndeplini obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza că produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această situaţie.

SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar având acelaşi preţ, în situaţia în care produsul solicitat iniţial nu este disponibil, numai după informarea şi cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firmă de curierat sau poate fi ridicat din punctul de lucru MotoShop, situat pe strada Micrea cel Batran, nr. 152, bl.MD12, parter, conform opţiunii CLIENTULUI


MODALITATEA DE PLATĂ
Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în COMANDĂ. SOCIETATEA va emite către CLIENT o factură pentru produsele şi serviciile ce urmează a fi livrate, obligaţia CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Plata în numerar: Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor din magazinul MotoShop

În cazul livrării produsului printr-o firmă de curierat, plata produsului se face după verificarea coletului de către CLIENT. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanţă.

SOCIETATEA atenţionează CLIENŢII că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către SOCIETATE să permita CLIENTULUI deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare şi achitării contravalorii acestora.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor din magazinul MotoShop, se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa prin intermediul terminalului POS existent.

În cazul în care cardul nu are activată opţiunea de introducere a codului PIN în momentul plăţii, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea de pe card şi cu cea de pe actul de identitate.

Ordin de plată: Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de SOCIETATE, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vînzari.

Livrarea mărfii se face dupa confirmarea plăţii.

În afară de cazul în care este agreat de SOCIETATE şi CLIENT diferit, SOCIETATEA se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate produselor şi serviciilor comandate de către CLIENŢI în momentul predării acestora către curier, pe bază de contract, sau către reprezentantul CLIENTULUI.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare la CLIENT.

SOCIETATEA va efectua livrarea produselor şi serviciile doar pe teritoriul României. Proprietatea asupra produselor şi serviciilor va fi transferată CLIENTULUI la momentul efectuării plăţii.

POLITICA DE RETURNARE
Potivit legislaţiei în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumparare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Aşadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atenţia că, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

1) Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

a) Produsele executate după specificaţiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA.
Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru servicii ce ţin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.

SOCIETATEA va fi întotdeauna responsabilă faţă de CLIENT pentru toate obligaţiile contractuale.

TERMENI DE LIVRARE
SOCIETATEA va livra produsele în cadrul termenelor menţionate pe site pentru produsul comandat, la data generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel.

SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivată de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunţa CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care SOCIETATEA primeşte informaţii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.